Често задавани въпроси
Поръчки
-
Как да направя поръчка?
Нашият сайт е достатъчно опростен, така че поръчването на желанитe стоки да става бързо, лесно и интуитивно. Можете да видите пълното описание на стъпките за поръчка на страницата Как да поръчам? Ако изпитвате някакви затруднения можете да се свържете с нас на телефон 0897 02 03 66 или да ни пишете на имейла info@pingo.bg
-
Мога ли да откажа направена поръчка?
Да, възможно е да откажете направена поръчка до 2 часа преди започването на посочения часови диапазон за вашата поръчка. Това означава ако вашата поръчка е за интервала 18:00 - 19:00 часа, то най-късно в 16:00 ще можете да я откажете. За целта се свържете с нас на телефон 0897 02 03 66. Имайте предвид нашето работно време от 8:00 до 21:00
-
Мога ли да поръчам по телефона?
В момента не разполагаме с тази възможност. Единственият начин да направите поръчка е чрез нашият сайт pingo.bg.
Доставка
-
Кога мога да получа поръчката и каква е цената на доставката?
Ние извършваме доставки всеки ден от 12:00 до 21:00, като вие може да изберете най-удобния за вас часови пояс.
Извършваме доставки до 2 часа само за следните населени места: град Пловдив, с. Белащица, с. Марково, с. Труд, с. Ягодово, с. Крумово, с. Царацово.
Цената на Стандартна доставка:
- за поръчки от 20 лв. до 100 лв. в рамките на град Пловдив: 2,90 лв.
- за поръчки над 100 лв. в рамките на Пловдив: БЕЗПЛАТНА
- за поръчки от 20 лв. до 100 лв. извън град Пловдив: 5,00 лв.
- за поръчки от 100 до 200 лв. извън град Пловдив: 3,00 лв.
- за поръчки над 200 лв. извън град Пловдив: БЕЗПЛАТНА
Получавате Безплатна доставка, когато поръчвате за следващия ден за не по-малко от 30 лв. в град Пловдив:
- за поръчки над 30 лв. в рамките на град Пловдив: БЕЗПЛАТНА
Извършваме доставки за цялата страна, но използваме куриерска фирма, като таксата за доставка е за ваша сметка. Ние изпращаме продуктите възможно най-бързо, но не можем да се ангажираме със срок за доставка, тъй като това зависи изцяло от куриерската фирма.
Приемаме поръчки до 2 часа преди започването на часовия диапазон за доставка. Пълната информация отностно доставката може да намерите тук
-
Какви са начините за плащане?
Вие можете да платите вашата поръчка на място при доставката:
- чрез наложен платеж
- чрез дебитна или кредитна карта при доставката
- плащане онлайн с карта Visa, Mastercard, Maestro през epay.bg
- плащане онлайн с PayPal (3,40% + 0,70 лв. се начисляват)
Нашите доставчици са оборудвани с пос-терминали, чрез които вие можете да направите плащане по същия начин както в обикновен хранителен магазин.
-
Мога ли да помоля за точен час на доставката?
Доставките се извършват за избран часови диапазон, но ние не можем да гарантираме точен час на вашата доставка, тъй като нашите доставчици се движат по определени маршрути, в зависимост от трафика и адресите, които имат за конкретния часови пояс.
-
При доставката липсват продукти, за които не съм информиран?
Ние ви препоръчваме винаги да проверявате получените продукти още при доставката заедно с доставчика. Ако забележите липсващи продукти незабавно ни информирайте, за да можем да вземем необходимите мерки, а вие ще получите компенсация за причиненото неудобство.
-
Какво се случва ако изпусна доставката?
Ако не сте вкъщи, когато доставчикът пристигне, той ще се опита да се свърже с вас по телефона. Ако не успее да осъществи връзка с вас, той ще бъде принуден да продължи с останалите адреси. Не забравяйте да се свържете с нас възможно най-скоро на телефон 0897 02 03 66
Забележка. Ние не гарантираме, че достъвчикът ще може да се върне с вашата поръчка на същия ден.
-
За кои населени места извършвате доставка?
Доставка до 2 часа извършваме за следните населени места: град Пловдив, с. Белащица, с. Марково, с. Труд, с. Ягодово, с. Крумово, с. Царацовор с. Брестник, с. Браниполе.
Ние можем да изпратим вашите стоки до други населени места в рамките на страната, но използваме куриерска фирма, а таксата за доставка се поема от клиента.
Заб. Доставки за цялата страна се извършват само на стоки, които не изискват специален температурен режим.
Контрол на качеството
-
До каква степен са пресни и качествени продуктите?
Вашите стоки се пакетират в нашия магазин в град Пловдив, като ние непрекъснато следим за качеството на нашите стоки. Продуктите се избират внимателно и опаковат старателно, а доставките се извършват с хладилни автомобили, за да се запази свежестта и качеството на продуктите.
-
Как се процедира при разлика в грамажите между поръчаните и доставените продукти?
Тъй като има продукти, които се продават на килограм, винаги количеството, което посочите е орентировачно. Ние се стараем да се доближим максимално до желания от вас грамаж, но в някои случаи това е невъзможно. Вие ще бъдете таксувани за точния грамаж, който получавате, така че няма да бъдете ощетени по отношение на цената.
-
Продукти от поръчката са с лошо качество или изтекъл срок на годност?
В случай, че забележите подобен продукт, моля информирайте ни незабавно в рамките на 24 часа, за да може да сменим продукта и да го върнем за рекламация.